Thursday, January 24, 2013

[singing] Back to school. Back to school, to prove to Dad that I'm not a fool.

Hello Everyone!
Glad to see some familiar faces this time around in Park Sensei's class :)

みなさん、こんにちわ!
ぼくはパークせんせいのクラスでこのじかんにしゅんせつのかおたくさんをみますから、いまうれいしいです :)

わたしのわたしのふゆやすみがとてもよっかたです。
まいにちじゅじぐらいおおきました。
それから、ビデオげーうにじかんをしました。Batman Arkham City おわりましたですが、まだをしたい。

いま、Realms of Ancient War をしえています。
この LINK をみせてください。

No comments:

Post a Comment