Wednesday, November 7, 2012

The Midterm is Tomorrow!!! Aaaaahhh!

きょはすいようびです。わたしの"Hurrication"はおわりました。たいへんですね。
いまわたしはIABでにほんごをべんきょうします。
もmidtermのテストをスーンヨーンさんとしました。よかったです。にほんごはちょっとむずかしですが、
あしたはmidtermのwrittenテストがあります。こんばんはとてもいそがしいです。

いまRage Against The Machine のおんがくをききます。ヘービメタルのロクがすきです。そして、レーゲもすきです。

こんばんとまだちとすいます。でもたばこがすきじゃありません。:)

すいませんか?ほんとにたのしじかんですよ。
わたしのアパトでいつでもへいきましょ!

じゃ、またね!


6 comments:

  1. べんきょうしましょう!!!:)

    ReplyDelete
  2. I hope you are recovering from the hurricane. I also like listening to music and I listen to Reggae. My favorite Raggae singer is Bob marry! He has amazing voice and it is awesome! I also like Nickel Back.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとう!Bob Marley はほんとにすごいです!

      Delete
  3. Yeah! I think so! Then, what is your favorite song of Bob Marley?

    ReplyDelete
  4. I shot the sheriff is a classic--Idk, man, I can light up to them all ;)
    ぜんぶですごいですよ!

    :)

    ReplyDelete